przyciąga uwagę:
dobrze widoczne jest logo i nazwa firmy, które zostają zapamiętane,
może być kolorystycznie utrzymana w tonacji strony internetowej, dzięki czemu klient lepiej łączy wizytówkę z firmą zapamiętując ją,
ważne informacje, które chcemy przekazać można dużo mocniej zaakcentować,
nie jesteśmy związani ustawieniem poszczególnych elementów w sposób jaki zaproponował to facebook, wizytówka daje dużo większą swobodę,
jest możliwość wstawienia dużych grafik nie tylko z lewej strony okna ale również po jego środku,
daje nam możliwość stworzenia kilku podstron - każda może przedstawiać inne profile działalności firmy
możliwość połączenia ładnego, indywidualnego wyglądu z funkcjonalnością zwykłego profilu w tym:
umieszczanie nowości na tzw. tablicy - użytkownicy facebooka, którzy dodadzą Państwa wizytówkę do "lubianych" będą na bieżąco mieli podgląd tego co zostanie tu napisane,
Informacje o nowościach również widoczne będą na stronie wizytówki dla każdego kto ją odwiedzi,
umieszczanie zdjęć np. produktów, widocznych na tej samej zasadzie co nowości,